SPØRGSMÅL OG SVAR

Oftest stillede spørgsmål

Kan man kun leje en CasaBox via hjemmesiden?

Nej, du du kan sagtens leje en CasaBox udenom hjemmesiden. Kontakt os på 22406064, skriv til os via kontaktformularen eller på info@casabox.dk, så finder vi en løsning.

Hvorfor står der to forskellige beløb når jeg skal betale?

Hvis du undrer dig over, at beløbet ved  "Total" er lavere end "Tilbagevendende total" så er det ikke en fejl.

Det skyldes simpelthen at du første gang kun bliver opkrævet for antallet af dage tilbage i den aktuelle faktureringsperiode. Beløbet beregnes ved at finde prisen per dag for abonnementet og gange det med det resterende antal dage i den aktuelle faktureringsperiode med udgangspunkt i den ønskede overtagelsesdato. Det betyder eksempelvis, at hvis du tegner dit abonnement d. 10 maj og vælger d. 15 maj som din ønskede overtagelsesdato vil du kun blive opkrævet for dagene mellem d. 15 til d. 31 maj.

Du vil herefter blive opkrævet fuld pris, når vi rammer den 1. igen. 

Vælger du en ønsket overtagelsesdato som ligger udenfor den nuværende måned vil startdato rabatten kun blive anvendt for de resterende dage i nuværende måned. 

Hvornår trækker i pengene?

Har du bestilt en CasaBox via vores hjemmeside, trækker vi som udgangspunkt pengene fra din konto d. 1 hver måned efter den indledende måned.

Jeg vil gerne leje en box, men listen er tom?

Hvis du har forsøgt at finde en ledig CasaBox enten ved at gå direkte til "Lej en CasaBox" eller ved at fremsøge en specifik box under "Priser" så skyldes det at vi desværre ikke har nogen ledig box. 

Jeg har lige bestilt en CasaBox via hjemmesiden, hvad skal der ske nu?

Du vil i løbet af kort tid blive kontaktet af en medarbejder, som vil aftale et tidspunkt med dig, hvor vi ordner lejekontrakt samt udlevering af nøglerubrik. 

Dine penge vil være reserveret men først blive trukket, når aftalen er gennemført. 

Har du bestilt en CasaBox men ikke hørt fra os i nogle dage bedes du ringe til 22406064

Jeg har fået nyt betalingskort, hvordan opdaterer jeg det på hjemmesiden?

Hvis dit kort er udløbet eller blevet stjålet, og du har fået et nyt, skal du sørge for at opdatere dine betalingsoplysninger på vores hjemmeside. Dette sikrer, at din månedlige leje fortsat kan trækkes, og at du undgår eventuelle gebyrer.

  1. Log ind på Min Konto: Hvis du aldrig har logget ind før, skal du muligvis oprette en adgangskode. Tryk på "Har du glemt din kode?" for at få tilsendt et link via e-mail til at oprette din adgangskode. Husk at tjekke din spam-mappe, hvis du ikke modtager noget.

  2. Find din Lejeaftale: Når du er logget ind, skal du finde afsnittet kaldet "Lejeaftaler" (nogle gange hedder den også "Abonnementer"). Tryk på det, og vælg din nuværende aftale.

  3. Ændr betaling: Under din aktive lejeaftale, vil du se forskellige oplysninger som f.eks. startdato og sidste ordredato. Find sektionen "Handlinger", hvor du også vil se en knap kaldet "Ændring af betaling". Tryk på den og følg instruktionerne for at opdatere dine betalingsoplysninger.

Processen ligner lidt den samme som da du bestilte din CasaBox for første gang. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan opsiger jeg min CasaBox?

Hvis du har oprettet din lejeaftale via. hjemmesiden, kan du nemt gå ind på Min konto > Lejeaftaler > Vælg din nuværende lejeaftale, og tryk "Annuller".

Din lejeaftale vil herefter få en slutdato i henhold til det der står i lejevilkårne

Du vil stadig stå som aktiv indtil opsigelsesperioden udløber. 

Har du ikke bestilt din CasaBox via hjemmesiden, eller synes du det lyder besværligt kan du naturligvis også kontakte os på info@casabox.dk, og så ordner vi det for dig. 

Hvordan tilbagebetales mit depositum?

Når du bestiller en CasaBox, betaler du et depositum på 500 kr. Dette beløb tilbageholdes indtil du opsiger dit lejemål. Vi tilbagebetaler depositummet baseret på lejemålets stand ved afslutningen. Hvis der ikke er nogen skader eller misligholdelse, får du det fulde beløb tilbage.

Depositummet tilbageføres typisk ved afslutningen af dit lejemål. Vi kan enten trække det fra din sidste måneds leje eller refundere det separat til din bankkonto, hvis du har betalt med kort.

Alternativt vil vi kontakte dig og bede om dit konto- og registreringsnummer, så vi kan overføre pengene på den måde. 

Det kan variere, hvordan vi behandler tilbagebetalingen af depositum fra gang til gang. Men du kan være sikker på at CasaBox altid arbejder med omhu og integritet for at sikre, at du får en retfærdig behandling.

Mener du der er gået noget galt, eller har du nogen spørgsmål, så kan du altid kontakte os på info@casabox.dk eller ringe på 22406064